۲۱
دی

دورمن اسمیت تولید کننده انواع تجهیزات برقی

تولید کننده انواع تجهیزات برقی

دورمن اسمیت نامی است که با تجهیزات برقی عجین شده است و نمایندگان بسیاری از این برند در سراسر جهان  در حال فعالیت می باشند. لوازم برقی که برای مکان های مختلف و ساختمان های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد با تنوع بسیاری در بازار روبرو می باشد ولی دورمن اسمیت جزء برند هایی است افراد خبره در کار تاسیسات برقی تا کنون نتوانسته اند ایرادی از آن بگیرند و این دلیل کیفیت بالای کار انواع تجهیزات برقی این شرکت می باشد. نمایندگان این برند در خاورمیانه نیز درحال اجرای طرح های برقی مکان‌های متفاوتی می باشند که مهندسین  برق و متخصصین وابسته با استفاده از لوازم دورمن اسمیت توانسته اند طرح ها و پروژه های عظیمی را به سرانجام برسانند. دورمن اسمیت از کوچکترین لوازم تا دقیق ترین و جزیی ترین وسایل برقی را تولید کرده است و هر کدام از این لوازم دارای مجوز ها و استاندارد های بین المللی می باشد. با جستجویی ساده می توانید از لیست تجهیزات برقی دورمن اسمیت اگاه شوید و نکات مربوط به هر دستگاهی را بیابید تا قبل از انتخاب  تجهیزات  ساختمان خود به مقایسه این وسایل با برند های دیگر بپردازید و نظرات افراد متخصص در این زمینه به شما کمک خواهد کرد تا لوازمی انتخاب کنید که برای سیستم برقی مکان مورد نظر شما مناسب باشد.

انواع لوازم برقی دورمن اسمیت

 

  • لیستی از انواع تجهیزات برقی دورمن اسمیت

    • کلید های برق

    در میان انواع تجهیزات برق ی میتوان به انواع کلید های برقی اشاره نمود. یکی از کلید های تولید شده توسط دورمن اسمیت کلید کامپکت است، که توانایی حفاظت و مدارشکنی را دارد.  زمانی که بار اضافی به مدار وارد شود موجب قطع خودکار  مدار می شود. این نوع کلید ها تنوع زیادی دارد و در طیف گسترده ای از آمپر ها کار می کند. تیپ های مختلف کلیدهای اتوماتیک دورمن اسمیت شامل انواعی مانند LM، YM، YS می باشد. صنایع گوناگون به دلیل موقعیت های گوناگونی که دارند ممکن است به کلید های اتوماتیک در رنج های مختلف نیاز پیدا کنند که با توجه کلید ها و قدرت هایشان قدرت قطع این کلید ها در مدارهای برقی نیز مختلف خواهد بود. دورمن اسمیت با توجه به دقت و کیفیتی که در کارهای خود دارد، این نوع کلیدها را به انواع غیر قابل تنظیم و قابل تنظیم تقسیم می کند و دارای لوازم جانبی نیز می باشد. از دیگر لوازم دورمن اسمیت کلید های مینیاتوری است که با نام فیوز هم شناخته می شود، این نوع کلید بیشتر در مدارهای روشنایی استفاده می شود و از مدار  با لوازم کم بار محافظت می کند. این نوع از کلید های دورمن اسمیت دارای تیپ های متفاوتی است که معروف ترین آنها را تیپ روشنایی تیپ موتوری می باشند. کلیدهای مینیاتوری دورمن اسمیت طیف وسیعی از جریان ها را در بر می گیرد. نوع دیگری از کلید ها محافظ جان می باشد که مانند نامش محافظ انسان در مقابل برق گرفتگی است. این نوع از کلید دورمن اسمیت اگر نشتی در مدار موجود باشد، جریان مدار را قطع خواهد نمود و بدین صورت از آسیب های احتمالی جلوگیری خواهد نمود این کلید طیف ها ی مختلفی از جریان را پوشش می دهد. کلیدی به نام محافظ جان و مینیاتوری نیز موجود است که به صورت ترکیبی عمل می کند و عملکردی مانند حفاظت‌های اتصال کوتاه و نشتی جریان را انجام می دهد. کلیدهای هوایی نامی دیگر از تجهیزات دورمن اسمیت است که از خانواده کلید های اتوماتیک است

دورمن

 

کلید های حرارتی برای محافظت از جریان الکتروموتور طراحی شده اند و توانایی قطع قدرت را به طور مستقیم دارند. این کلید می تواند به عنوان بهترین محافظ برای موتور باشد.

  • تابلو دیزل و ژنراتور برق ایستاده

این تابلو برق به صورت ایستاده طراحی می شود و دارای سیستم تهویه می باشد و  بسته به قدرت ژنراتور  به صورت تک سلولی و چند سلولی ساخته می شود. تابلو برق دیزل  بر تغذیه بار مصرفی نظارت  دارد و در صورت بروز هر گونه اختلال یا قطع شدن برق  تابلو برق دیزل طراحی شده با  مهندسین دورمن اسمیت  وارد فعالیت می شود. منبع تغذیه اصلی شهر قطع می شود و  تابلو برق دیزل شروع به استارت می کند، این عمل به صورت اتوماتیک انجام می شود. زمانی که موتور روشن می شود تابلو برق عملکرد و مقادیر مانند آب، روغن، دینام ، شارژ و ولتاژ خروجی زنراتور را نشان می دهد و کنترل می کند. زمانی که برق منطقه وصل شود منبع تغذیه تابلو برق قطع می شود. در این تابلو ها از برد های الکترونیکی دورمن اسمیت استفاده می شود که در کارکرد تابلو برق دیزل نقش مهمی دارد. کنتاکتور ها یا کلید ها اتوماتیک در منبع تغذیه اصلی قرار می گیرند. برد الکترونیکی که شروع و کنترل دیزل را به عهده دارد. در انواع دیگری از تابلو های برق نیز که کار کردهای متنوع دیگری دارند از تجهزات دورمن اسمیت استفاده شده است.

انواع تابلو برق