۲۲
دی

انواع خدمات دورمن اسمیت

انواع خدمات دورمن اسمیت

نکات اصولی دورمن اسمیت در برق کشی ساختمان

به عنوان یک شرکت و نمایندگی برند دورمن اسمیت در حال انجام انواع پروژه های برق کشی ساختمان های مختلف می باشد . تجهیزات برقی مرغوب و با کیفیت این برند را کمتر کسی است که با تاسیسات برقی آشنا باشد و با انواع مختلف آن آشنا نباشد. انواع کلید های برق و تابلوهای برق با برند دورمن اسمیت و لوزام برقی دیگر از جمله تجهیزاتی است در برق کشی ساختمان های تجاری و مسکونی و کارخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. برای آشنایی با انواع پروژه های انجام شده توسط دورمن اسمیت می توانید، آنها ارا مطالعه کنید یا به هنگام مشاوره از شرکت سیستم های برق کی کار شده برای ساختمان های مختلف را بررسی کنید تا برای ساختمانی که مد نظر دارید تصمیم لازم را بگیرید. برق کشی ساختمان بر خلاف تصور برخی از عامه مردم، کاملا تخصصی است و فقط به نصب تجهیزات برقی ختم نمی شود و باید طبق اصول طراحی سیم کشی برق انجام شود. خدماتی که توسط دورمن اسمیت به کارفرمایان داده می شود با کمک نیروی متخصص و مهندسینی است که در این زمینه تبحر لازم را دارند و دانش آموخته دانشگاه در رشته برق و وابسته  به آن می باشند.

 دورمن اسمیت

نکات اصولی دورمن اسمیت در برق کشی ساختمان

از قواعد دورمن اسمیت رعایت استاندارد ها برای سیم کشی ساختمان ها می باشد، زمانی که طراحی سیم کشی ساختمان  اصولی باشد و طبق استاندارد ها انجام شود احتمال وقوع حوادث به حداقل می رسد. دورمن اسمیت برای انجام برق کشی ساختمان از  آیین نامه های موجود پیروی می کند مسلما حفظ امنیت مهندسین در حین کار و افرادی که در ساختمان در آینده زندگی می کنند بسیار مهم است به همین دلیل تمام کارها به درستی انجام می شود و از تجهیزات استاندارد دورمن اسمیت استفاده می گردد. با رعایت این اصول توسط دورمن اسمیت احتمال بوجود آمدن خطراتی نظیر آتش سوزی به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد و اگر طبق طراحی اصولی کار انجام شود در صورت بروز هر گونه مشکلی عیب یابی به راحتی انجام خواهد شد. ساده ترین طراحی که دورمن اسمیت برای ساختمان مسکونی مد نظر دارد به این صورت است که مثلا محل قرارگیری کلید ها و پریز ها برای آشپزخانه در ورودی آشپزخانه است و بهترین  مکان برای آن به شمار می‌رود و اهمیتش در شب مشخص می شود. پریز های آشپزخانه باید پایین تر از سطح گاز قرا بگیرد. در قسمت ماشین ظرفشویی از قرار دادن پریز برق جلوگیری شود  زیرا احتمال وقوع حادثه وجود دارد. دورمن اسمیت برای بخش پذیرایی استفاده از جعبه فیوز را لازم می داند  و از این روش از ایمن ترین روش سیم کشی ساختمان است.  همانطور که قبلا هم گفته شد، نقشه دقیقی از طراحی برق کشی می تواند سرعت و دقت کار برق کار را افزایش بدهد که این نقشه راه باید طبق استاندارد ها باشد تا مکان کلید ها و پریز ها مشخص گردد. فاصله  کلید ها و پریز ها از زمین با استفاده از خط تراز به خوبی مشخص می شود و تمام ساختمان با یک اندازه گیری به صورت هماهنگ نصب می گردد. به ترتیب مکان ها ی مشخص شده برای کلید و پریز و لوله های خرطومی و پی وی سی با کمک تجهیزات دقیق تراشیده می شود و لوله گذاری و کلید و پریز در جای مناسب قرار می گیرد. مهندسین دورمن اسمیت در مرحله پایانی کار سیم های برق را از داخل لوله ها عبور می دهند و کلید ها را وصل کرده و به جعبه فیوز وصل می کنند.

دورمن اسمیت

انتخاب روش سیم کشی ساختمان مسکونی با دورمن اسمیت

نوع پروژه و ساختمان تعیین می کند که سیم کشی به صورت روکار انجام شود و یا توکار صورت بگیرد. در روش روکار زیبایی و ظرافت کمتری وجود دارد و علت وجود سیم ها است که در معرض دید هستند و با اینکه سیم ها در داخل داکت قرار می گیرند باز هم به زیبایی سیم کشی توکار نمی باشد. البته بیشترین روشی که توسط انجام می شود، روش توکار است که بسیار متداول می باشد و با توجه به حفظ زیبایی و امنیت مورد توجه بسیاری از کار فرمایان نیز می باشد. خود روش سیم کشی توکار توسط دورمن اسمیت بستگی به عوامل گوناگونی دارد. در برخی از سم کشی های توکار از جعبه تقسیم استفاده می شود که البته در گذشته بیشتر از این روش استفاده می شده و از داخل این جعبه سیم های لازم تعبیه می شده است. از جعبه کلید و پریز در داخل دیوار قرار می گیرد که علاوه بر زیبایی ظاهری با باز کردن پیچ ها و باز کردن کلید و پریز می‌توانید به سیمها دسترسی داشته باشید. دورمن اسمیت با بررسی نوع ساختمان و قسمت هایی مختلفی که ممکن است در ساختمان مسکونی تعبیه شده باشید اقدام به طراحی سیم کشی ساختمان می کنند و با توجه به نوع ساختمان از انواع مختلف تابلو برق دورمن اسمیت استفاده می گردد.